Ahad, 4 Januari 2009

Terima Kasih...

Assalamualaikum....

Sebagai permulaan, aku nk ucapkan ribuan terima kasih kepada Didie yang mengajak kami untuk tinggal semalaman di Kolej Puncak Perdana. Terima kasih jugak atas 'layanan yang mesra' sepanjang kami setinggan di Puncak Perdana. Bawak pergi taman permainan... lawatan ke Kampus Puncak Perdana (walaupun aku pernah satu sem kat situ)...

Terima kasih jugak kat Ameer yang sudi ikut sama aku ngan Wan ke Puncak Perdana, walaupun mulanye agak 'liat' nak pergi. huhu....

ok... ape2 pun sorry ida sbb x ajak pergi Puncak Perdana kali ni... maybe lain kali kite pergi sama2... ok... cu l8r.

wassalam

posted by : rahimi hadzri

1 ulasan:

  1. ko yg pkasa aku g sna..so aku g jer la...bes kan g sana sbb ada pgalamn yg bes b xbes..hahahahaha..lucu weh..bes jg g umh dd..aku skrng nk blajr ckp thai sbb kawan baru aku yg bilik didi tu kan orng thai..hahahahahahaa.nnti nk g lg umh diorng nk jmpa yus yg suka mmbaham aku n budak thai jer..didi x yah la jmpa...hahahahahaaa..nnti kan aku kena masuk surau..kui2

    BalasPadam