Jumaat, 26 Disember 2008

Back 2 skool.....!


Wei, asl kejap sgt cuti sem ni, x puas rasa nya, baru aje mata aku ni nk dok mgadap tv, badan nk mrase empuk di katil, lidah nk menjamah mknn masakn mak, kaki gatal nk merayap ke umh kwn. Dah kena kemas brg blk uitm, baju kat SUA pun blom abis cuci lg... Kwn2 kat fact dah sibok sms taye bile nk blk, kacau betul la... Korg!!! bdk2 SUA dah ready ke nk back 2 skool?

Ape2 pun aku nk wish kat korg gud luck 4 dis sem, jgn malas2 mcm aku ni... Study elok2 mcm Rahimi dpt DL... Nt leh dpt biasiswa mcm Abg Wan...! So smpi bjmpe lg.. Akum

3 ulasan:

  1. dd!apsal letak gmbar poyo sgt ni..muntah aku plz..;-p

    BalasPadam
  2. ntah si didi nie... budjet hensem... hensem lg abg wan... kan... kan...

    BalasPadam
  3. Gile aku tak hensem, lain la abg wan nk kena make up dulu br hensem hahaha

    BalasPadam