Rabu, 31 Disember 2008

2008 dah xdok pon!!!!!

salam..bertemu lg kali ke2..ni den free mklom la thun baru..rehat2 jer wpon mmber2 ajak kuar tp mlas mklomla elaun sua yg dtggu2 pon x masuk pon lg...opps lupa slmat thun baru utk korang suma..biasa la dpt tenet free baru la den rajin nk tulis blog ni(umah mmber sek7)...ok smga thun 2008 yg dh lpas mngglkan berjuta2 kngan indah utk kita suma..n 1

MORE THINGs..baby 2008 dah mati..so 2009 ni dah x de lg baby ok!!!!! aku xsuka,,,ada paham!!!!so kita ttup la laman 2008 n mulakan 2009 dgn hati yg gombiroooooo n amannnnnnnn..k mls dah nk mnulis den dah xde ayat lg..mls dah nk mmbaham orng ni..nnti ada yg trasa n wpon nmpak hppy tp msti dlm hati dia terasa yg amat sgt...(mcm ayat abe wan yg mgaku baek...baek ker dia..mgkin la kot..entah la..no coment) ..tq rahimi blnjer den smlm kat mcd...tq so much..dgrnyer hari ni ptptn dah msuk blh la bujer lg..hehehehehe


posted by : amir


5 ulasan:

  1. wahhh.. amir dah marah... korang jgn panggil dia b##y lg nex time ok... kcian dia, kecik ati dia... IDA & DIDI, tlng amik perhatian dan tindakan sewajarnya selepas nie ok... amir... bkn b##y lagi... faham?... huhuuu...=)

    wan =)

    BalasPadam
  2. itu la.... dia dah marah dah 2... ala bucuk2 adik aku sorang 2... haha.. betul tue wan.... Attn: DIDIE n IDA... plz take note. utk didi... macam la besar sangat.

    BalasPadam
  3. aku sokong...jgn ngada2 pggl dia b**y lg k...dia da matang a...da ble kawen ngn ank aku...FIRA...kwang3

    BalasPadam
  4. wahhh... yus... bila masa ko kawen ngan mak fira? ko ada anak pompuan lain tak utk wan? hahaaaa... =)

    BalasPadam
  5. yep aku mtk maaf pasni aku tak pggl lg dah, aku paal amir..

    Didi

    BalasPadam