Khamis, 1 Januari 2009

Khilaf...

Salam pada semua kawan2, tujuan aku menulis hari ni ringkas saje... Just nk mintak maaf pada semua kawan2 yg terasa diri mereka tertindas oleh kata-kata yg keluar dari mulut Didi.. Tak ada niat sebenarnya nak melukakn hati sesiapa cuma kadang2 nk menceriakn keadaan sampai lupa hati dan perasaan orang lain, mulai hari ini Didi akan cuba untuk tidak mengulangi kesilapan tersebut, sempena awal tahun ini sekali lagi Didi memohon seribu keamaafan dari Amir, Abg Wan n Rahimi dan byk lagi, yg selama ini menjadi mangsa Didi... Ampun...!

posted by : didi

3 ulasan:

  1. salamualaikum didi..

    aku rase tersentuh pulak ... tapi ape2 pun even aku terasa hati aku maafkan korang. tapi ko mmg best didie. ni aku cakap from bottom of my heart. ida pun same. walaupun kekadang aku sendiri terasa dengan korang.. tapi x pe.. sbb aku pn dulu macam 2. tapi after this whatever u want to do is.. be yourself... jangan pulak terlalu cover sampai x nampak identiti ko 2....

    BalasPadam
  2. btl2 sokong abg wan...ceh aku jd supporter jek dlm blog ni...kwang3...

    BalasPadam
  3. btl2 cmni a senior ku...kwang3...aku jd supporter jek kat blog ni...nsb aku plg kurg bhn org...huhu

    BalasPadam