Selasa, 30 Disember 2008

salam ku utuskan tok suma

1st tym aku msok blog ni..aku pon x tahu nk tulis apa...aku dah bosan pgglan baby yg mmg x sesuai pon utk aku tuh.(plez aku dah 20 thun blnsatu ni dah 21 yer..kuikuikui).mmg klakar giler...ni suma kerja budak teka yg berdosa la ni bg nama aku baby...aku dh mula malu dgn dak2 sekeliling..td kat dc pnyalah malu dia pggil aku baby kuat2 skali nga gaya orng pnggil ank..dah la masa tu orng ramai..msti budak2 tu ckp yg bukan2...enth la lntak diorng la nk ckp apa...lg satu smpaikan kawan si dak teka tu pon trgelak(syukri)...wpon dia nmpk snyap di awal pertmuan kat dc td....didi ni mmg masa makn kat sek7 pon dia n ida asyik membaham orng jer...aku pon kena..sedih btol..hhahahahaha.tp yg x leh blah mmg mngsa utama diorng x laen x bukan en rahimi yg berlagak dia mature tp dia pon sma jer perngai mcm dak umor 2 thun,,,(padam muka ckp lg aku 4 thun)...hahahahaha..abe wan yg cedok nasi tok aku td..dah la taruh sikit...nk tmbah aku sngan nnti didi teka tu ckp aku mkn bnyak..dia tu bkn leh kira xkira orng ramai ker apa suma dia maen baham jer.......

hahahahaha..lpas makn lepak umh abe wan jap..ramai giler dak2 umh die..aku plak yg segan...aku kan pemalu sikit..tp lpas dpt maen tenet aku trus x hiraukn diarng..hahahhahaa..abe wan plak smpai trtdo tggu aku maen tenet...sorry yer buat hg trtggu..lpas tu g tman dia amik duit kat bsn kat dsb.(nk byar yuran kot).dah la panass...makin htam la aku..baru jer nk putih..hahahahahhaa..sory abe wan..nnti han kutuk cek lg..hohohohoho..lpas blik dr bnk dia ajak aku g daftr kolej plak..aku pon pelik kata dah dok umh sewa tp nk kolej jg..enth la sbb dia kan dpt biasiswa so senang la kuarkn duit..tp sruh blnjer kdekut..(hohohohhoo jgn marah) .hohohoho..ada lg citer smpai aku trtdo kat lntai tggu chek wan kita ni..tp dah mls la nk menulis..borink dah..hahahahha...sory la saper2 yg trase 1st tym aku masuk penulisan yg x di iktiraf..laen la budak teka berdosa siap amik kos penulisan lg...hahahahahaaa..k la aku dah malas nk mnulis..dah la guna tenet umh mmber aku kat sek 7...mklomla guna free,aku kan suka bnda yg free...sbb tu la si didi teka berdosa tu suka jer kutuk aku kalaw yg free aku suka..mmg la aku x suka mmbazir..kuang2..hahahhaa..ok chow

post by: baby amer... =)

5 ulasan:

  1. Tetiba nama aku pun dikaitkan... hehe.
    Nie suma budak DiDi la punya pasal

    BalasPadam
  2. cek yg tak bersalah pun kna sebat jga...mmg tak patut si baby amer nie...

    BalasPadam
  3. hehehe...aku tak dpt bygkan kalau aku ade ditempat kejadian...nak2 plak kalau lin dan kawan2 yg len ade...dah sah2 dorg panggey aku mama kuat2...amer nasib kita serupa...hahahah

    BalasPadam
  4. YA LA MAMA MMG NASIB KITA SAMA..X BEST BTOL DIAORNG NI...MASLHNYA DIORNG PGGIL KUAT2..KALAW STAKT NGA GENG2 KITA OK LA,,,..NI DPN SAPER2 PON MAEN BAHAM JER..ADA LA BUDAK2 TUH..

    BalasPadam
  5. alalaaa baby comel... dh pandai merungut yeee... dh brape thun skrg? nk puting kosong tak? =)

    BalasPadam