Khamis, 1 Januari 2009

Azam tahun 1430H & 2009M

Salam semua... kaifa halukum?

Selamat Tahun Baru 2009 Wa Awal Muharram 1430H.

Apa azam tahun baru anda semua???

Tahun ni insyaAllah aku nk perbaiki pencapaian & menjadi lebih baik daripada tahun2 terdahulu. Tahun ni jugak insyaAllah aku akan buat yang terbaik untuk diri sendiri n family aku. Tapi apa-apa pun, kita hanya merancang, tapi Allah yang menentukan. Betul x kawan2?

Aku dengar macam2 azam yang orang lain cakap kat aku. Ada nk dapatkan ANC, ada nak itu, ada nak ini. Nasihat aku kat korang semua, apa2 pun azam kita, janji kita buat sebaik mungkin, insyaAllah azam akan tercapai.

Tapi kan ada sorang tue azam dia pelik sket. Azam dia x mau dipanggil dengan satu perkataan tue. X tau la aku azam tu akan tercapai ke x. Tapi siap sms kat aku lagi "so plez stop call me baby ok." huhu... macam amaran je tu. OK... for me, whatever u want. but i dont know about Didie... haha. [Didie --> raja bahan orang] lagi sorang tue Ida.. pun aku x tau la dia, sama ada diorang ni akan merealisasikan impian ko atau tidak. [Ida --> shareholder sehidup semati Didie].

Ape-ape pun la korang... janji korang bahagia. "Whatever You Do, Do It with Joy !!!!"

Alright.. to all my friends, I wish u all Happy New Year 2009 n 1430H.

Ilall liqa'...

Wasalam.

posted by: rahimi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan